hero

Jag ska alldeles strax börja baka bullar men kom på att 30 + 25 stycken blir ruggigt mycket, jag ska alltså baka båda kanelbullar och vaniljbullar, därav plustecknet. Som sagt skulle det bli ruskigt mycket bullar och under tiden jag funderade över detta pratade jag samtidigt med Johan i telefon, jag förklarade helt enkelt mitt lilla "problem" för honom och han kom på den briljanta idén att jag skulle dela båda degarna i två, inte degarna utan antalet dl, g, l etc i ingredienser. Därav är problemet löst, han är bra att ha ibland! Även fast jag skulle kunna komma på det helt själv. Så för att vara en aning snäll dagen till ära kan Johan få 5 toast av 5 möjliga, Puss på honom, typ!

Kommentarer
Postat av: David

Therese... det blir 55

2008-08-12 @ 14:44:13
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback