fy sjutton

Slutade äckligt sent idag, tjugo i 4, fy sjutton! Äcklig mat så inget blev ätet, dessutom hade vi ofriskt långa lektioner såsom 1½ timme, 2 timmar osv. Igår fick jag i vilket fall mitt skåp, tjoho, efter tre dagar av tjat och efter att ha blivit sambo i Marias skåp har jag äntligen blivit särbo med Maria istället. Hela disskusionen med vaktmästarna tog mig och Clara drygt 45 minuter och därefter kunde vi gå hem till henne med Maria, trevligt!
På tal om 17, (som jag skrev förut) så fyller jag år imorgon, 17 år om jag inte minns fel, slutar dagen till ära kvart i 4, det är svinigt! Därefter blir det att trampa snabbt som sjutton hem och därefter åka direkt och hämta Johan vid bussen i Norrköping, jag saknar dig!

Men nu ska jag kika klart på film och därefter ut och springa, om knät tillåter vill säga.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback